Call of Duty revine în epoca celui de-al doilea război mondial, dar are ceva de arătat în acest cadru? Da și nu: undeva shooterul surprinde într-un mod bun, undeva se simte ca un pas înapoi în comparație cu părțile anterioare ale seriei și în special lucrările site-ului Friv2online Games Studio. Toate detaliile sunt în recenzia noastră.
Să începem cu campania pentru un singur jucător: aceasta este partea din seria Call of Duty care atrage în fiecare an fanii shooterilor pentru un singur jucător , care se așteaptă la o atracție palpitantă plină de acțiune și focuri de armă non-stop.
În Call of Duty: Vanguard, single-ul este dedicat unui fel de "echipă de sinucidere": luptători nebuni care, în ultimele zile ale războiului, sunt trimiși într-o misiune de a distruge misteriosul "proiect Phoenix", încercarea Nazistă de a salva Reich-ul uluitor și de a-l reînvia sub forma unui nou imperiu.
Personajele și motivațiile fiecăruia dintre eroi sunt dezvăluite în misiuni personale, care întrerup periodic povestea principală, acționând ca flashback-uri către trecut. După ce au adunat personaje atât de diferite, autorii au avut ocazia să arate aproape toate teatrele de război din cel de-al doilea război mondial.
Aici liderul carismatic Arthur Kingsley participă la aterizarea aliată în Normandia, asistenta Sovietică Polina Petrova ridică o pușcă de lunetist și deschide vânătoarea naziștilor la Stalingrad , bombardierul recalcitrant Lucas Riggs devine una dintre figurile cheie ale campaniei africane, iar pilotul as Wade Jackson literalmente sens coboară din cer pe pământ și luptă cu japonezii la tropice pline de capcane.
Fiecare luptător este dotat cu caracteristici unice. Kingsley emite comenzi colegilor săi de echipă, cum ar fi distragerea atenției unui inamic puternic blindat sau suprimarea unui punct de tragere. Petrova urcă abil pe pereți (în locuri special desemnate) și nu se desparte de "lunetistul" credincios, care nu poate fi înlocuit cu o altă armă. Riggs aruncă cu precizie explozibili, în timp ce Jackson încetinește scurt timpul și trage cu precizie în capete.
Personajele s-au dovedit a fi foarte caracteristice și atractive, dar durata campaniei nu a fost suficientă pentru a le dezvălui. Te atașezi cu ușurință de personaje, le urmărești cu interes derapajele, dar acțiunea zboară atât de repede încât pur și simplu nu ai timp să simți soarta luptătorilor. Campania Call of Duty: Vanguard este foarte scurtă-chiar și după standardele seriei. Unora dintre protagoniști li s-a acordat foarte puțin "timp pe ecran", iar unii chiar apar "în cadru" abia în a doua jumătate a campaniei.
În același timp, Polina atrage atenția leului asupra ei. Povestea ei va fi cu siguranță cea mai interesantă pentru jucătorii din țările post-sovietice și Stalingrad înainte de bombardament și după ce este prezentată într-un mod foarte autentic, detaliat și fiabil.
În timp de pace condiționat, în timp ce dușmanii sunt undeva departe, fata se grăbește în față, nevrând să suporte roluri secundare, iar când vine timpul să acționeze, nu cedează dificultăților și, datorită dexterității și acurateței sale, dobândește rapid un statut semi-legendar, cufundându-l pe Fritz în groază și inspirându-i pe locuitorii orașului să respingă hotărât invadatorii.
Curajosul bombardier Riggs este, de asemenea, amintit, deși, într-un mod bun, pentru voința și comportamentul său sfidător în condiții de război, în cel mai bun caz, l-ar fi așteptat o închisoare și nu un loc în detașamentul eroilor încredințați misiunea de a salva lumea. Cu toate acestea, nu avem aici o cronică documentară, ci aproape un super-erou, astfel încât astfel de libertăți pot fi iertate scenariștilor.
Campania ar trebui lăudată pentru spectacolul tradițional bine regizat și pentru setările grafice care au fost răsucite la limită și pentru actorie. Scenele tăiate pot fi montate într - un film de joc separat-animația fețelor s-a dovedit a fi atât de convingătoare. Mai ales încercarea este steaua Domnului Inelelor și Quantum Break, Dominic Monaghan, care a acționat aici ca ofițer nazist - un șobolan de personal , care începe să se îndoiască de acțiunile conducerii sale. La rândul său , ticălosul principal nu este atât de intimidant - își încruntă sprâncenele de serviciu, își face planuri globale și moare la final.
Când vine vorba de schimburi de focuri, Call of Duty: Vanguard are multe de oferit. Sentimentul de fotografiere este plăcut, episoadele cu împușcături obișnuite sunt înlocuite periodic de ceva mai interesant, cum ar fi zborul unui bombardier sau o misiune stealth. Mi - a lipsit doar o varietate mai mare de arme și adversari mai deștepți-uneori AI-ul dă doar perle de prostie: când o patrulă trece pe lângă un partener ascuns, strălucind literalmente o lanternă în față, gradul de tensiune scade cumva.
Componenta de complot a Vanguard a fost un succes. Deși scurt, este plăcut dacă sunteți dispus să acceptați unele dintre convențiile sale și să vă bucurați doar de atracție. Finalul lasă loc pentru o posibilă continuare-poate că îi vom întâlni din nou pe cei patru eroi.
Cu partea multiplayer, din păcate, totul nu este atât de simplu.
În 2017, Friv2Online Games Studio a lansat shooter-ul Call of Duty: WWII, care, la fel ca Call of Duty: Vanguard, a fost dedicat temei celui de-al doilea război mondial. jocul este încă popular: pe consolele PlayStation, serverele sunt întotdeauna pline și am petrecut mai mult de o duzină de ore în el. Deci, noutatea pierde față de munca anterioară a americanilor în aproape toate privințele.
De exemplu, lizibilitatea adversarilor aici este pur și simplu dezgustătoare. Mai des observați nu silueta inamicului, ci o marcă cu porecla lui, care afectează în general negativ imersiunea în Jocul friv. Desigur , este minunat că în multiplayer este implementată o bună penetrare a adăposturilor și partițiilor, hărțile sunt detaliate și pline de efecte (deși grafica de aici este mai modestă decât în campania unică), dar acesta este mai degrabă un minus pentru gameplay.
Și când vezi un adversar, încearcă să-l lovești. Butoiul "merge", gloanțele zboară oriunde, dar nu în carcasa inamicului. Devine puțin mai bine atunci când îți îmbunătățești puțin armele: mitralierele tale preferate sunt acoperite de module, care în cele din urmă pot fi de până la zece: de la obiective turistice la tipuri de cartușe. Modulele oferă anumite bonusuri și penalități, așa că trebuie să alegeți cu atenție un kit de caroserie pentru a nu - l înrăutăți-uneori este mai bine să nu instalați deloc un modul decât să deranjați echilibrul delicat al "înghițiturii".
Jocul cu diferite ansambluri de arme este interesant, iar comportamentul "trunchiurilor" se schimbă. Cu toate acestea, fie TTK scăzut, fie codul de rețea problematic interferează cu bucurarea acestui lucru. Nu am reușit niciodată să-mi dau seama de câte gloanțe ai nevoie pentru a trage asupra inamicului pentru a-l ucide. Uneori deloc-trageți, dar daunele nu trec. Adăugați la aceste reapariții frecvente în pozițiile inamice și veți obține o acțiune haotică, în care succesul jucătorilor nu depinde de priceperea personală, ci de întâmplare.
În același Call of Duty: WWII din același Studio de jocuri Friv2Online, jocul este mult mai onest și confortabil, o mai bună lizibilitate, TTK mai ușor de înțeles.
Dar în Call of Duty: Vanguard, posibilitățile de pompare sunt mai largi - atât arme, cât și personaje, care sunt numite "interpreți" aici. Fiecare dintre ele este o clasă în sine: cineva este mai încrezător cu o pușcă de lunetist, celălalt preferă o pușcă de asalt. Cu cât completați mai multe teste ale interpretului selectat, cu atât îi veți deschide mai mult conținut - skin-uri unice, replici, mișcări de finisare.
Dar seria de crime și modificări de teren sunt aceleași pentru toată lumea. Primele sunt activate după un lanț de ucideri fără moarte și permit, de exemplu, să cheme un avion de recunoaștere, să arunce o bombă de scufundare sau să cheme câini ciobănești care au împușcat inamicul. Mecanica familiară seriei Call of Duty. A doua este o abilitate cu un anumit timp de răcire: poate fi o cutie de muniție, un mini-tanc controlat de la distanță și așa mai departe. În plus, avantajele pot fi atașate luptătorilor - abilități pasive, cum ar fi mersul tăcut.
O altă latură pozitivă a multiplayer-ului este capacitatea de a alege moduri în funcție de ritmul de joc. Există trei dintre ele aici: tactic, assault și blitz și, dacă relativ puțini jucători participă la primul, iar distanța de respawn este destul de mare pentru a da un motiv pentru a alerga în jurul hărții în căutarea rivalilor, atunci acesta din urmă, dimpotrivă, este conceput pentru un contact strâns și "carne"neîncetată. În opinia mea, ritmul de asalt s-a dovedit a fi cel mai echilibrat, ceea ce vă permite să jucați gânditor, dar menține și o densitate destul de mare de evenimente. Blitz te motivează, de asemenea, să apeși butonul de foc imediat după respawn - bătăliile sunt rapide, dar foarte haotice.
Deja două duzini de hărți au fost livrate la lansare, există și destul de multe moduri, de la cele obișnuite, cum ar fi team battle sau confrontation, la produse noi, inclusiv bătălii de "doi" și "triplu" pentru eliminarea și controlul zonei care se deplasează în jurul locației.
Și, în general, multiplayerul Call of Duty: Vanguard nu poate fi numit un eșec complet, ci lustruindu-l, oh, cum nu ar strica. Mai ales după mai multe etape de testare, unde participanții au remarcat problemele de mai sus. Este încurajator faptul că jocul se va dezvolta în următoarele luni și, prin urmare, dezvoltatorii vor ține cont cu siguranță de critici, vor face modificări în joc și echilibru.
În cele din urmă, modul cooperativ zombie oferă să sară prin portaluri și să extermine zombi - nimic fundamental nou și nu există suficientă varietate de adversari. Poate cea mai plictisitoare parte a jocului friv cu o cantitate mică de conținut și un joc monoton.
Call of Duty: Vanguard nu este în niciun caz cea mai bună parte a seriei: campania este prea trecătoare, multiplayer-ul este plin de probleme și nu există aproape nimic de spus despre modul zombie. Este un joc bun, dar ar putea fi mult mai bun - cel puțin la fel de bun ca titlurile anterioare Friv2Online Games Studio.
Home ·